Önsketänkande

Oj oj, mycke porslin snack nu, men jag kan inte låta bli
just nu är jag lite i en mellanzon, mycket som snurrar på i hjärnankontoret
medans annat viktigt tar täten så finns mitt "när lönen kommer ska jag köpa"
ja precis, den tanken har dom flesta, jag börjar jobba som smått nu här efter över året och längtar som fasen efter min första lön, allt är lixom bättre än mammapengen
men sen så kommer jag på mig själv, herregud det finns inte på kartan att jag kan köpa mig en ny garderob, ett nytt porslinsset eller en resa till thailand med inkommande lön.
Det är dock roligt att drömma, och som dom flesta vet vid det här laget så är det mitt namn man får upp när man googlar beslutsångest.
Oj vad många ggr jag hinner ångra mig, tänka om, tänka igen och sen  ångra mig en till gång innan det blir nått som helst köp av nått.
Mycket finns på vill ha listan, man måste få drömma
tjosan, det står ett stort VILL HA på det här iaf
Ittala Origo, ge mig en blandning av allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: