Keramik feber

På tal om porslin
Skulle faktist om jag fick kunna ha ett helt rum med porslin, jag skulle till och med kunna skippa köpa kläder för att få mig en nytt sett kaffe koppar tex
Nu ska en skål bli min, perfekt att hälla upp pasta och annat gott i, frågan är vilken färg?
Dom finns i vitt gammelrosa och svart också men det kändes lite trist,så vilken blire??
Jag har ju definitvt plats för fler kaffekoppar, om inte annat gör jag mig plats
kanske att 8 sånna får hänka
Allt från Höganäs

Postat av: elina

Blå!!

2012-01-26 @ 18:36:20
Postat av: ida

Hej!



Vad kul att du hittade till min blogg, och tack för välkomnandet :) Vi är så förälskade i den lilla byn och inte minst i huset, så peppen är enorm till att få flytta in! Vilket sammanträffande att vi kommer bo på samma gata, då lär vi ju ses här framöver :)



Sån himla söt unge du har! Längtar ihjäl mig efter min, men snart så! :)

2012-01-26 @ 22:06:38
URL: http://idasida.se
Postat av: Ann-Sofie

Snyggt, snyggt och jättesnyggt;-) För länge, länge, länge sedan var jag ett fans av Höganäs men då fanns det inte ett sådan utbud av färger... mest brunt - olika nyanser av brunt:-)) Finns fortfarande en stor skål och 6 st djupa fat i stugan..

2012-01-27 @ 17:16:27
URL: http://inannashead.blogger.com
Postat av: Emma

jag vill äta godis ur vilket som helst! båda var väldigt fina. som du!

2012-01-28 @ 22:12:14
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: