flumm fredag

sitter och tänker på en massa saker
trevliga händelser, tråkiga saker, hemska saker, vardagligt trams, men mest massa roligt
ibland önskar jag att jag hade en inbyggd kamera i pannan som satt ihop med ens blinkreflex
det skulle bli en sjuhelvetes massa bilder men fatta loliiigt
det här är första fredagen på väääääldigt länge som vi bara tar det lungt på, absolut inget händer ikväll
det gör mig lite lätt rastlös, fast ändå lite skönt
måste berätta om brödet jag åt idag, det var en vän som bjöd påre och jag dog lite
det värsta är att jag tänker på det där brödet minst en gång i timmen
och nu mer än någonsin skulle det smaka sinnesjukt fint
nog om trams
försökte hitta en trams bild bara för sakens skull
det finns en drös, men den här får bli kvällens



hyntes

Postat av: ida

vilken störd, men samtidigt helt underbar bild. Jonas sa just att vi har så trevligt ihop och we miss you!

2011-09-16 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: