noll

kan inte ens räkna hur många gånger jag har loggat in,skrivit ett inlägg och sen raderat för det vart så uruselt tråkigt värdelöst
vad ska jag skriva om?!brööööl

ny tanke
blogga för att ha som dagbok att titta tillbaka på
sjukt roligt
kommer ihåg när man uppdaterade dagboken på apberget till exempel
alltså jag skrattade floder när jag läste igenom inläggen
samma gäller nu faktist
mina första inlägg var sjukt spontana, ibland lite roliga, men mest av allt rent vardagliga

så får det bli
vardagsbloggen starts now
för mig själv och kaaanske lite för er
faktum att jag har riktigt trogna läsare som kikar in varje dag fast att jag uppdaterar en gång i månaden
GILLART!

Imorgon är det babysång och sen lunch med matilda och oscar,tackar.


Postat av: Ida

Vardagsbloggen är det bästa, jag skriver ju bara strunt, men mest för min egen skull liksom;)

Miss ya! Styra fika eller någe tillsammans med mor min till veckan då jag är tillbaka i Vfors?

2011-11-03 @ 20:18:56
URL: http://www.enkoppchoklad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: