Ljuvliga fredag

Snacka om att inleda fredagen på ett fint sätt, alltså derre vaknade först vid halv 6 och var piggelin men jag var så sjukligt trött att jag försökte ignorera honom och se om han skulle kunna somna om efter vällingen..
Det gick as bra den här gången och jag vaknade halv 9 medans han fortfarande sussade
problemet är att våra rutiner kanske rubbas lite för dagen men det kan det vara värt för nåra timmars extra sömn.
Idag har vi absolut inga planer, jätte skönt
det blir så mycket ibland
man ska hinna med 70 saker inom en kvart, den här veckan som alla andra har gått fort och varit ganska fyllda med aktiviteter. Så friday is off duty
Möjligtvis en sväng med vagnen om vi blir allt för uttråkade
Okej medans jag skriver det här så känner jag att jag inte alls skulle tacka nej till sällskap
Nåväl, suprise me

Nog babblat, bäddsetet är inhandlat och jag är mer än nöjd
Ska försöka att knåpa ihop en lista på saker som dexter önskar sig i julklapp för dom som har frågat

trevlig helg guys

(föresten, ursäkta min otroligt ostrukturerade design. Råkade komma åt en knapp och allt blev kaos)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: