man borde tydligen

finns så mycket saker jag BORDE göra
det är så mycket att jag inte riktigt vet i vilken ände jag ska börja
ibland är jag dålig på att styra upp, som idag så BORDE jag egentligen börja planera lillemans namngivnings ceremoni
samma sak där, i vilken ände börjar man
och egentligen så BORDE jag trotsa regnet och ta mig till emma för att sedan kika på tapeter, men regnet gjorde mig lat och otaggad
en till sak som BORDE göras är att tvätta mitt hår som emelie orkade platta för 3 dar sen och som jag egentligen trivs med när det är lite skitigt men ägnar ändå för mycket tid till att överväga istället för att bara göra
Istället för att börja på beta av min BORDE lista så ägnar jag mig åt allt annat,
som att ta en bild på mig själv med webcamen och pussa på dexter när han sover
och pillar mig själv i naveln.
Mitt humör styrs av väder och vind, och eftersom att det alltid är vind och alltid lyckas vara fel väder när jag ska göra nått så står allt stilla.

Fan, nu skiter jag i borde för en liten stund
SKA istället

peace



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: