I stormens öga

Idag blev det spontan lunch med ida på stan då jag faktist vaknade på den pigga sidan efter lite lätt sjukdom, och som rubriken så var det idag inget undantag när det gäller blåsten
jagblirtokigpåden
hör mig själv skrika inombords blandat med diverse svordomar när det blåser så mycket från alla håll att man står och trampar på samma ställe, fint va?
efter mat och massa onödig shopping så styrde vi vagnen hemåt, och lillfisen sov i över 2 timmar, alltså lyckan:)
från det ena till det andra föresten
om dryga månaden är det flytt,kul jul


Postat av: Malin

ååh jag älskar bilden!

2011-05-25 @ 18:44:58
Postat av: Johanna

Vilken fantastisk bild! Ni är underbara. Åh så typiskt att jag inte hann klämma och lukta lite mer på honom!! Puss

2011-05-26 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: