Mobil bloggar

Men tja alla som inte är på peace and love, göres? Försöker mig på det här m mobil blogging vette Fabian om det ens kommer att funka men jag lägger ner lite krut för skojj skull. Lilla D sussar sött och jag är helt utslagen, sliten krigare, vill nästan visa bild men hur gör man det? Snark Ah jag är fett trött, har haft en oglad kille mitt upp i flytt kaoset och inte nog med det så fick han 6 månaders sprutan idag, stolt mamma! Grät inget m första sen ett mini utbrott efter andra, tömmen öpp!! Men dessvärre kom febern som ett brev på posten. Sitter på balkongen, ( egentligen ville jag skriva ballen men alla fattar inte slang, höh) och ser solen går ner, på min högra sida har jag dipp och mörötter samt ett äckligt glas vin som jag pinar i mig, på papp tallrikar och papp mugg woop woop!känner mig inte alls som en Hillbilly. Faktum är att jag njuter, för det kan vara sista kvällen här på bryggarg, det är nämligen flytt i helgen. Kommer sakna vårat lilla hem samtidigt som jag kommer att slänga en tjuga och en käftsmäll till alla trappor, lord,dom kommer jag faan inte att sakna. Mot byn säger jag bara, haha om jag känner mig själv rätt kommer jag skriva ett inlägg om att vilja flytta tillbaka om dryga året men va fan, nu är jag nöjd med framtiden... Okej tvär slut på ord och gamm sur rävgift vinet kickade in, va fan lixom Tjingekling!

Postat av: Maciel o Lennox

Haha. I love you. Vad fint att det blir flytt, kort vill jag se. Många sådana. Och jag vill krama på er. Puss.

2011-07-04 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: