Prinsen

Det är morgon och det känns som att jag har hunnit beta av en hel del.
Besök hos barnmorskan imorse (hon är sämst och vi ska byta)
Förutom det så såg allt tipp topp och det var ju helt klart viktigast. Fick höra hjärtljudet för första gången idag och det var ju som ett nyp i skjärten, himla mysigt.
Har hämtat ut våra pass inför imorgon också, haha dom har typ fått klippa bort halva min frisyr för att den är så stor?
Hur som helst

Nu ligger jag här med datorn i famn och myser så jävla hårt
Han sparkar och trycker och vrider på sig på morgonen och kvällen mest
Men idag är det extra mysigt, det är det varje dag, jag säger det för mig själv hela tiden
att det är bäst och bästast och bättre för varje gång
för jag är så kär
vi myser ju ihop han och jag, och han är med mig hela hela hela tiden, svårt att greppa
jag brukar prata lite, med honom såklart
säger fina saker, ibland säger jag det inte ens högt men hoppas att han hör och förstår varenda ord
(det är ju osannolikt)
hoppas åtminstone att han känner min kärlek till honom, kraften han ger mig 
Jag knockas ju av kärlek varje sekund och han ligger ändå inte ens bredvid mig än, har inte känt hans doft eller räknat hans fingrar och tår men längtan är fantastisk

igår tittade jag lite extra på lovis, hon låg en stund med cicka i sängen och mös
det var helt perfekt och cickas ögon lyste, han längtar, minst lika mycket som jag
det märks och det är så fint
hon är inte ens våran, hon är min finaste väns bebis men känslor är oundvikliga när man ser på en sån där minimänniska
speciellt en sån som är gjord av folk man tycker om
Oj, jag är så kär, ni hör ju
i allt typ, förutom bilköer men ändå
mega bara
nu ska jag sluta tråka ut folk med mina kärleksfulla ord och beskrivningar


Postat av: Zandra

Det här inlägget gillade jag bättre! Det är ju så mysigt, du vet väl att det sitter minst en höggravid kvinna och läser? man gråter ju. du skriver så fint.

har ni BM C?

2010-09-09 @ 10:11:18
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Ida

obeskrivbart

2010-09-09 @ 11:34:37
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: sandra

åh äsch, jag gillar er

2010-09-10 @ 13:10:23
Postat av: Elina

:) :) :)

2010-09-11 @ 10:44:19
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: