Gula gator

Godmorgon era små bläckfiskar
Skammen att vakna kl 7 på en lördag
herregud, jag börjar känna mig riktigt obekväm
hela veckan har jag vaknat tidigt
Vårat sovrumsfönster är alltid lite halv öppet på natten, jag svettas ju som en 200 kilos panda
det är makabert
bredvid mig ligger stackarn som sägs frysa varje natt, kan inte hjälpas
Det blåste lite imorse kl 7 så jag var tvungen att titta ut
Gula gator och regn, hösten i all ära
den är mysig men när försvann sommaren och eh tog det typ en halv sekund?
Pigg och glad ändå bestämde jag mig för att baka lite scones, cicka var trött
klockan hade ändå hunnit bli halv nio
Varför gör man inte sånt varje helg? gör iordning den bästa mysigaste frukosten framför tv´n?
det är så värt och bäst och mer värt att få i sig en ordentlig frukost
däremot hade jag lätt sovit till 10 om jag kunde haha

Nolia loppisen står på schemat
tjenix



Postat av: Zandra

oj oj, det där med att kliva upp tidigt och typ baka scones känner jag igen. så var jag också. men nu hinns det som inte. och lika glad är jag för det :)



åh, loppis! jag hade också velat åka på loppis!

2010-09-25 @ 12:04:38
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: maciel

men seriöst vännen. hur vacker får man bli. tåras lite i ögonen. saknad. du är grym.

2010-09-25 @ 23:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: