vad att göra?

Ett litet problem
det snöar och är kaos i norrland idag
men det största kaoset av allt sker här,hemma hos oss
VILKEN VINTERJACKA SKA JAG HA?
jag får panik, det är kallt och än så länge har jag inte hittat en jacka här hemma som kommer tillåta mig att växa tills i december
Vilken mardröm,ofta jag måste köpa en gigantisk nu för att sedan aldrig kunna använda igen?
Oh lord, kofta på kofta på kofta på halsduk med öppen jacka får det bli
ah det får bli så
kallt men ok

men det är lugnt, jag är glad ändå såklart
nästa inlägg blir om porslin, på med förslags handskarna säger jag

hejpa

Postat av: Zandra

kofta på kofta med halsduk...



det kommer bli grymt jäkla kallt på magen och grymt jäkla varmt på ryggen..

2010-10-14 @ 11:38:23
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: