Något nytt

(Det har inte gått att kommentera så vi provar igen)

Porslinsjakt som sagt
Det finns ett hav av olika seriier och märken, herrejisses
Jag är sjukt dålig på att veta vad som har funnits i hundra år, klassiskt eller inte
Nu har jag hittat några guldklimpar som jag bara tycker är fina


Okej, jag börjar faktist med en klassisker i ny tappning
Mon Amie serien
Från Röstrand

Sen kommer den här somriga färgglada, rätt nya
Kulinara
Också Rörstrand

Även denna retro serie föll mig fin fint i smaken
Den heter just Retro
Sagaform


Sist men inte minst en fantastiskt fin serie som jag såg att en bekant också hade fastnat för
och hur kan man inte?
Swedish grace serien
Även här Rörstrand


Svårt,inte sant?
tyck till, hjälp mig nuuu



Postat av: Anonym

nuu funkare

2010-10-15 @ 08:45:50
Postat av: Anonym

nuu funkare

2010-10-15 @ 08:45:50
Postat av: Ida

Kulinara - röstrand, var riktigt läckert!

2010-10-15 @ 12:44:26
URL: http://hemmahosida.blogg.se/
Postat av: åsa

jag har några få an den nya mon amie, jag gillart! fast hanna wernings kulinara är ju helfina dessutom. Svårt val som tusan!

2010-10-16 @ 20:47:57
URL: http://asahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: