Bruka design

Nu ni är det färdig letat
Jag är så nöjd, har äntligen hittat den perfekta serien
Lyckan var gjord när jag såg dom
Ni ska få se, när jag har köpt dom
Börjar med tallrikarna, åh happy

Ett litet problem bara
eeh vilken färg?det finns typ hundra


Hittar ingen bra bild
men besök hemsidan
brukadesign.se

Postat av: Zandra

oj oj. denna djungel av grejer. lättare var det förr i tiden. då fanns det två av varje sort: (sort = porslin el. vagn el. bil el. mat el. hotell. el.... ja du fattar. vad som helst!) en som man hade råd med och en som man inte hade råd med. valet var lätt. :)

2010-10-16 @ 11:42:26
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Zandra

sv: jag har redan skrivit slutrapporten men han prover kvar. jag skriver sandra på dom. så kan du få dom :) dom blir ju inte dåliga tills erat lillpyre tittat ut :)

2010-10-16 @ 13:53:13
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Ida

mycket bra beslut min kära, när det är dags för mig att fixa nytt porslin så ringer jag dig! :)

Ny blogg är ett måste vet du ;)

puss!

2010-10-16 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: