Mammaledig dag 1

Sov sjukt dåligt inatt och vaknade dessutom klockan sju, som tur var så tvingade jag mig själv att somna om.
Ibland skulle jag behöva bindas fast i sängen, som idag.
Rastlösheten började redan igårkväll och imorse när jag vaknade och såg att klockan hade hunnit bli 10 så kastades jag upp i sängen och började genast på att påta på i lägenheten, säg att detta inte är normalt?Jag hade typ hunnit bädda sängen innan jag ens hade klivit upp.
Nu har jag skrivit en lista på saker jag kan och behöver göra idag och typ imorgon sen är det typ slut.
Ja jag väntar på att någon ska få mig att förstå att jag kan börja känna lugnet och slappna av, det är nu jag kommer kunna det.
Näe herregud det ska tvättas och städas och ringas och målas och pysslas,handlas,planeras och promeneras och gud vet vad.
Vill lägga mig ner och titta på en jävla massa avsnitt av SATC boxen som jag fick låna av ida men det finns ingen ro, snooooorkel

Ta ner mig på jorden(är någonstans mittimellan)
NÅGON?Frivillig?

Postat av: Sandra Jonsson

Hej Sandra,



Haha jag känner verkligen igen mig! Veckorna innan lille Vilgot kom och jag gick hemma och väntade hade jag också en drös med listor. Vi skulle städa förrådet, handla de sista grejorna, baka, skruva ihop spjälsängen, storstäda kök, lägenhet, skruva och spika upp tavlor m.m De pratar ju om att det är en viktig process att få boa, men som alla säger så är det även viktigt att försöka vila och ladda batterierna inför D-day :) Satsa på en sak varje dag, så hinner du se SATC också :) Stor kram från mig och lilleman

2010-11-30 @ 15:17:44
Postat av: Hanna Z

Haha. HUr länge ska du vara hemma då? När har du BF? Jag har varit hemma typ 1½ månad nu och jag är så sjuuuukt rastlös. Börjar bli riktigt segt. Och då har jag ändå 3 veckor kvar till bf..

2010-11-30 @ 22:10:34
URL: http://hannaz.se
Postat av: Hanna Z

Aha. Då hoppas jag du går över nån dag så det blir ett januaribarn istället:) Jag hoppas min kommer tidigare. Inte så kul att fylla år i mellandagarna liksom...

2010-12-01 @ 11:12:13
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: