Cykel på köpet

I tisdags kväll satt jag och cicka ute på balkongen och käkade middag och som vanligt så tjöta jag på om att jag vill hitta en bra cykel bla bla bla
- vi far och kollar på en nu då? betalar hälften var!
OKEJ!! jag blev så glad att det knappt tog 3 sekunder tills att jag satt i bilen och väntade att få åka.
Kärlek vid första ögonkastet, ett liten teståk senare och vi var ett par.
Så en timme senare med ny cykel och ny sadel satte jag mig på den och cyklade hem och sen for båda på en liten tur till bubblan och käkade mjukglass i solen.
För er som vill skiljas med era cyklar så göre bara det är så värt att få glida omkring på en ny hoj.
Nu fattas det bara ett namn, måste ha namn på allt
dom här är jag inne på

tindra
korven
svartenbrandt
mysak
disco(favorit)

och några ännu värre som jag håller för mig själv
kom med förslag eller rösta på favorit


jag vill ha sommarlov

Postat av: Emma

nu när du också har en sköning till cykel kan jag verkligen rekommendera cykelpumparna på stan, det är en fin känsla.



hur var bubblanglassen? såg en som åt en mjukglass härom dagen, den var rosa och såg magisk ut

2010-06-03 @ 20:57:59
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Maciel

Disco. Fast korv är nästan ballare. Eller Speedy.

Eller Wheels. (H)julas. Äsch. Ger upp. Eller?



Haha. Puss. Saknar.

2010-06-04 @ 19:24:10
Postat av: sandra

haha jag gillar speedy



bubblan glassen var stor och god, vi hookar och äter snart tycker jag :)

2010-06-05 @ 10:26:48
Postat av: malin

jag tycker helt klart disco! :D

2010-06-07 @ 18:58:43
Postat av: Johanna

Jag tycker Stefan är ett bra namn. Eller svarta faran. Om den är svart. Lady dangerous är coolt annars.

Haha

2010-06-08 @ 17:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: