closing walls and ticking clocks a la salsa

sitter och gungar till salsa versionen av clocks, skulle lika gärna kunna befinna mig på en rökig bar i sydamerika och låta mina höfter svänga med musiken.
nä men serri
igår när jag pratade med maciel berättade hon att hon har en kompis som är dancehall lärare och att dom brukar dra på en dancehall klubb och köra sin grej
JAG VILL!!!
gaah vad jag saknar dans, måste dra ihop folk och dra ut och dansa så fett
är det bara jag som till musik gör as coola moves i huvudet? typ krumpar å grejjer? haha jag är så jävla kung på dansa i mitt huvud så det finns inte
jag är så grym att jag skulle dansa skorna av folk om vi battlade
vi kör


Postat av: Maciel

hahaha. hahaha. du är bäst.

2010-07-03 @ 15:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: