Speedy gonzalez

Att kaffe kan vara så farligt gott ibland, blev sugen och helt plöstligt har jag klunkat i mig 2 koppar (stora).
För en ovan kaffe drickare som jag har detta resulterat i en speedad sandra.
Har precis spelat jätte mycket guitar hero att mina ögon känna alldeles grusiga och det enda jag ser är ett rullande band. Rastlös är ordet, på min lediga dag lixom. Borde kunna ta det lugnt men helt plötsligt finns det inte ett tillstymmelse till lugn i min kropp. Skulle kunna springa en mil om jag kunde hitta springskorna (jag kan knappt springa en kilometer utan att känna blodsmak). Egentligen borde jag ta tag i bakningen som måste göras till imorgon men det måste handlas så jag väntar mer än gärna tills christoffer kommer hem.
Vad ska jag hitta på? vad gör man när man är hög på koffein? bloggar som en tok?, rensar garderoben? möblerar om? ääsch. Eller som cicka så fint föreslog
* Dammsuga
* Skura golven
* Behandla duschdörrarna
* Olja in käksbänkarna
Jag råkade tänka på annat medans han entusiastiskt rabblade upp sin förslag, snork

Blommorna håller på dö trots att jag har lyckats trycka dit en skylt som det står "vattna mig", hur är det möjligt?



Okej men jag fortsätter att skutta omkring här som en vilsen guldfisk tills jag kommer på något roligt.

Postat av: Maciel

Åh, blogg-attack, och jag myser. Saknar dig.

2010-01-05 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: