Långt mellan varven

Herregud vad blogg.se har krånglat och stängt ner sig varje gång jag har velat uppdatera men nu verkar jag kanske ha lite tur

Sen sist har jag
- hatat datorer ännu mer än vanligt
- varit på drinkkväll hos frida, mysigt
- börjat foto kursen
- varit på ett step pass med simone, idag vill mina armar inget annat än ligga i horisontellt läge
- siktat in mig på en mac dator som ska bli min
- varför inte sikta in sig på en ny kamera när man ändå är på gång
- undrat varför min header har slutat synas?
- bokat klipptid, blir det rihanna kort eller inte är ju frågan?
- bestämt mig för att göra om sovrummet lite lätt, dont hate me
- kanske blir det att delta i vårruset i år?
- nästan fått hjärtstopp pga polis
- druckit många latten
- svurit över cross trainern
- nästan svimmat av ett groteskt skavsår

har säkert glömt massor men nu står tvätten och väntar, sen blir det nog att börja skissa över en tavla jag ska måla och ikväll är det dans igen, tjing

Postat av: Maciel

Jag saknar dig din lilla skit.

2010-02-12 @ 19:02:09
Postat av: sandra

saknar dig också, alltjämt

2010-02-12 @ 19:58:54
Postat av: LINN

rihanna kort hår!!

2010-02-13 @ 12:55:50
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: Maciel

Det har knasat sig totalt. De datum som jag tänkte haka med upp, blir fel, då Ilay fyller 5år den 27e mars.. Det känns riktigt jävla pissigt. Alltså, att jag inte kan haka, inte att han fyller, haha. Men jag vet inte hur jag ska göra. Saknar dig så jag nästan dör.

2010-02-13 @ 19:33:43
Postat av: sandra

näe, lägg av! Ingen bra nyhet, förstår att du inte vill missa hans födelsedag och om det inte går att lösa på något sätt så brister mitt hjärta. Hm snark saknar dig

2010-02-14 @ 09:53:27
Postat av: Emma

men vad fin du är, tack! jag blir glad i hjärtat. ska vi promenera en sväng någon dag?

2010-02-14 @ 10:09:47
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Maciel

ja, det är hemskt. kom och bo med mig!

2010-02-14 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: