Duktig idag

Idag har det handlats, cicka har klippt sig medans jag köpte lite kläder åt honom. Därefter stor handlade vi (ett bra tips är att göra en matlista) på maxi och sen var det bara att svida om till vattengympan.
Denna gång fick jag göra det gratis, det var kul men svårt på djupvatten. Skönt när det väl var över men inte nog med det så blev det en jordgubbs smoothie och kaffe hos johanna

ge mig en mixer så jag också kan börja dagen med en uppfriskande smoothie, mums

Nu är jag hemma och har precis tryckt i mig en portion stroganoff, det är fel att äta så här sent och det är fel att vara bottenlös.

Är det bara jag som tycker att det är tråkigt att titta på vinter OS? Tror att det är förbjudet och att man egentligen inte får säga det högt men det räcker med vinter lixom
bröööl

hejdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: