Alla stjärtans dag

Alla hjärtans dag invigde vi på en promenad sent inatt, vi gick hem från haga hurtiga som vi är, helt valfritt dessutom men kontentan av detta beslut föll i att jag förfrös mina ben typ.
Har aldrig sett något så rött på min kropp, dom kliade och blev lika varma som ett element men är man över ambitiös så är man.
Idag mår dom dock bra, back to normal som tur är. Solen skiner och jag känner mig väldigt lycklig, allt flyter på som det ska här i livet. Det låter overkligt men det är faktist sanningen.
Cicka ska tyvär jobba idag men efter det är vi bjudna på middag, så skönt att slippa laga mat själv för en gångs skull.




Tjofadderittan, hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag (trots att den är lite överskattad)
Jag menar
alla dagar borde ju trots allt vara som denna dag

Postat av: Emma

vi taren så snart som möjligt. fin fin bild, njut av denna hjärtedag!

2010-02-14 @ 11:06:34
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: