39... lyxen

Men alltså vad dagarna går sakta, fast varje fredag är som ett eget litet målsnöre. Nu är det alltså exakt 14 dar kvar. Vad hände?
Igår hade jag en gravid dag av rang, först hade jag bokat in mig på gravidmassage som jag fick i present av bästa maciel och johanna.
Det var så välbehövligt, jag var stel som få och i behov av att ta hand om mig själv.
Sen på kvällen hjälptes jag och cicka åt med att gjuta av magen. Så jävla bra det blev, ett minne för livet och bättre än alla gravid bilder jag har tagit,lätt

Det får bli dagens


Åh bara en vecka till julafton nu


Postat av: Maciel

Åh, så bra att du fick din massage <3

Och ÅH så fin avgjutning. Vännen, din älskade bebis är här snart.

Tårar kommer i mina ögon, bara av tanken. Och lite av att tänka att jag inte får lukta på honom direkt. Men så fort han kläckts, så kommer jag, typ. Okej? Puss.

2010-12-17 @ 14:03:46
Postat av: Moa Linnéa Lapinniemi

Hej!

Jag undrar lite över den kamerautrsutning.

Vad har du för kamera och objektiv? :D



Lycka till med bebisen också! :D

2010-12-21 @ 18:07:26
URL: http://vaniljchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: