loves rainy days

Denna regniga onsdag vaknade jag små seg och lagomt varm under täcket, drog upp rullgardin och mina ögon skådade att det skulle bli regn. Lycklig var jag
Äntligen lite regn, det är så mysigt IBLAND
Käkade frulle och cyklade ner på stan för att möta upp emma och lovis som jag har saknat så
Vi lunchade, pratade, shoppade och mös som vi är så bra på.
Och lovis, gah va hon är söt
jag strök henne på näsan, luktade på och längtade till min egna, helt fantastiskt.
Hur som helst så är det inte förens nu jag riktigt har bestämt mig för att vädra börsen på barnkläder
Oj va mycket fint och fult det finns
Hittade en mini skjorta som är i ljus denim som både cicka och lill stjärten kan ha ihop,så jävla cute

Föresten, polarn och pyret in my heart
Köpte en skit mysig och fiiin filt som jag måste visa er sen, lyrisk
(vill ha allt därifrån på rikt)

Trots den mysiga dagen i regnet så ska det alltid komma en downside
Ingen sista minuten för mig med ida och elina, mitt hjärta värker
Vi satt och längtade ihop igår och idag kraschade det, men bara för min del så jag hoppas att NI får roligt i alla fall.
Vi har hela livet på oss som sagt

Nu väntar jag på att cicka ska komma hem med choklad, cravings sända från fan och hans moster
men gott ska det bli
en film också, hejba!

Postat av: Ida

Älskade pluttis, fruktansvärt tråkigt!! Men som du säger så kommer det definitivt fler resor, som då säkerligen kommer innefatta inte bara en liten kille utan kanske fler småttingar :) puss

2010-08-04 @ 23:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: