Vilken början

Piss dag milt sagt. Kan någon svara på varför jag vaknar innan nio varje morgon och är pigg? det är störande dom dagarna jag faktist är ledig samt börjar sent. Ääee, det här håller inte.
Tog en snabb tripp till stan, sådär lagomt tidigt då det är lite folk. Dock så gynnade det inte mig ändå för att löningen kommer inte förens imorgon.
Mycket som behöver göras här hemma men jag vet inte vart jag ska börja. Börjar jobba snart också.
Näe jag känner mig verkligen inte positiv idag.

Snart helg, och i oktober har jag bestämt att jag ska unna mig en resa till sthlm där jag kan hälsa på maciel, rico och lilla lennox.


Adios amigos

Postat av: Ida

du skulle ha ringt mig :)

2009-09-24 @ 14:00:02
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: sandra

sorry honey bunny

2009-09-25 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: