svettig söndag

Efter ungefär 6 timmars städande och packade ligger jag och cicka helt utslagna i soffan och framför oss ser vi bara flyttlådor. Jag som brukar få panik över att det är oordning men nu är det iaf ordning i lådorna, allt är nedtaget från väggarna, till och med mina egen målade coldplay tavlor som kan få vilken vägg som helst att se tom ut.
Pust och stön, vi har skrubbat och torkat. Då tänker ni säkert, varför denna hysteri, ni behöver inte vara ut ur lägenheten förens första december. Men ack och ve så skönt det är att börja göra bort nu. Vi har sagt att denna lägenhet i princip ska vara ur plockad i början på november då vi redan kommer va i stan mycket kommer vi inte vilja lägga ner någon energi på denna lägenhet.
Nu är det alltså på gång men jag är helt slut i huvudet och vill nu bara tänka på annat.
Luktar gott gör det här när jag precis slängde in kyckling i ugnen. En söndag kväll i oktober alltså, ikväll blir det endast tv tittande. Kanske ser jag reprisen på greys anatomi som fick mig att gråtaa floder förra gången.

En promenad får vi ju inte glömma. Äsch vi hörs imorgon, då kommer jag bjuda på lite bilder från i fredags

Postat av: elajna

en söndagkväll i oktober? nu är du en månad i förväg minsann! ;)

2009-09-28 @ 00:06:52
URL: http://jabadabado.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha, det var bra uppmärksammat av dig.

2009-09-28 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: