Home again

Blev en rätt så lyckad dag måste jag säga. Stan gick ju galant, körde förbi våran blivande lägenhet som vi längtar till. Det bästa som finns är ju att ha någonting att längta efter, längtan är ju underbar
Dansen gick ju hur bra som helst, roligt som vanligt och man är typ hyper när man kommer hem.
Däremot slogs jag av världens ångest när jag hoppade på vågen! Hur kan det gå så snett från en vecka till en annan. Dags att lägga om allt igen, inte coolt.
Nu sitter jag med lite reggae i lurarna, vilket gung. Musik kan man inte klara sig utan.
Bara en massa svammel nu känns det som, förstår om ni inte hänger med.
Snart är jag ledig i 3 dagar, skööönt
(fortsätter babbla om inget ändå?)

Avslutar med att lägga in en sommar bild då vi grillade och flyttade ut bänken så vi hade fin utsikten över älven



Maciel skickade mig ett mail för inte så många dagar sen, jag grät när jag läste dom första raderna
Bara för att jag saknar henne lixom. Snart är bäbis färdig också

Sov gott

Postat av: Maciel

saknar dig också älskade vän. men det vet du.

2009-09-16 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: