David gray

Igår tog var jag sugen på lite nostalgi så jag letade upp en gammal skiva och ökade volymen.
Tänk att man är så dum så man glömmer bort alla bra låtar som david gray har gjort? Hur bra och avkopplande som helst. Ett hett tips är att lyssna på sail away och bara mysa.

Nog om, det verkar inte bara vara jag som inte får saker gjort idag, man behöver bara titta ut så slås man av trötthet och omotivation. Däremot har jag hunnit duscha och laga go lunchen. Det återstår att snabb titta i ikea katalogen för imorgon ska vi kanske ta oss en sväng till sundsvall och köpa lite förvaring och diverse nödvändigt till lägenheten. Ny lägenhet = nya saker kan jag tycka ,så lite gammalt kommer slängas ut på blocket.
Jag längtar tills dom dagarna man ska gå igenom alla saker som man kan slänga, rensa kommer bli otroligt skönt
Bort med allt skräp man har samlat på sig under åren.
Systemet, kolla tapeter och annat och sen middag med cicka, därefter vin och annat gott!

Hejba

Postat av: sorina

jag ska till ikea nu. NU!

2009-09-05 @ 06:07:07
URL: http://smokaccino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: