Besöks rekord

Igår hade jag besöksrecord, as roligt måste jag säga och det firar vi med vågen.
Välkommen till alla nya läsare, lämna gärna ett fotspår så blir det extra roligt.

Från det ena till det andra, igår kom jeff förbi med massa filmer,, bland annat ice age 3, twilight, stomp the yard och fler andra roliga som jag hade tänkt sätta mig ner och se idag. Egentligen borde jag städa men jag orkar inte. Snacka om att vi typ väntar med städningen till flytten, haha inte coolt. det ligger lådor överallt men äsch.

Eftersom att det dessutom är måndag så tänker jag börja mitt nya liv. Promenad blir det nog varje dag, borde fixa det. Önska mig lycka till.
Nu ---->>> frulle


Postat av: cornelia

Hejsan å grattis till besöksrekordet!

Stomp the yard är typ världens bösta film, blir aldrig trött på den! Ville bara kommentera det ;)

Lycka till! :D

2009-09-21 @ 15:21:41
Postat av: Emma

haha vad läskigt, jag skrev ett inlägg som jag aldrig la ut för internet dog- men det innehöll både att jag hade besöksrekord igår och att jag hade gjort en deal att mitt nya sunda liv började idag, freeeaky

2009-09-21 @ 18:09:48
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack cornelia!!

Och ja stomp the yard är helt fantastisk, ska se den imorgon igen tror jag, hoppas du mår bra.

2009-09-21 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: