så kan det gå

Åh måndag, det måste ju innebära nya tag. Det får det lov att göra denna vecka åtminstone.
Helgen däremot har varit trevlig. I lördags var det födelsedags firande hos ida och igår hängde jag med emelie.
Inte fy skam att vara lång ledig, skönt, har nästan hunnit vila upp mig.


(jag har blivit så dålig på att ta mycket bilder)
I veckan ska jag ta TBC sprutan, eller iaf kolla om jag inte redan har den. Ah undrar hur det ska gå, det finns ingen som är så nål rädd som jag, kan inte ens ta ett stick i fingret. Inte coolt men jag får tänka på annat eh typ att det inte är lika farligt som att faktist få TBC

Undrar om jag faktist ska försöka ta mig ut på en promenad, var typ en vecka sen och då var jag så här nöjd


Postat av: Anonym

Heej ! jag minsn inte riktigt vad sidan heter men om du går in på polyvore.com och söker på gladiators så hittar du dem säkert :) .

2009-05-04 @ 20:48:02
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: