Nästa problem

När ett problem försvinner så uppstår ju ett annat, självklart (vad annars).
Nu kan jag blogga igen och kolla min hotmail men icket se mina bilder?? varför? Någonting är ju fel och det går inte att hitta vad det är. Innan jag utbrast i gråt över att alla mina miljoners bilder var borta så kom jag på att jag hade dom på en annan hårddisk PHEEEW!
Hade alla bilder varit borta hade jag aldrig förlåtit mig själv för det skulle isf vara andra gången i mitt liv. Alla bilder från gymnasie tiden är typ puts väck och det ger mig mardrömmar fortfarande. Därför ska jag verkligen ta tag i detta och försöka framkalla, det är dyrt men det kommer vara värt det om 30 år.

Men men
Bloggen är igång i alla fall vilket betyder att jag slipper få en utskällning av maciel varenda gång jag träffar henne. Super!


Hörs snart igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: