nagellack

Nu när jag har gått runt med knall rosa nagellack ett tag tänkte jag övergå till raka motsatsen dvs SVART! Ah jag tror att det kan funka. Allt i svart är ju trots allt riktigt snyggt. Så nästa gång jag åker och shoppar ska jag påminna mig själv att få hem ett.
När beräknas våren komma? idag har jag varit så jäkla sugen på att bojkotta vintern och rensa garderoben på vinter kläder men taggen försvann när jag hade återfunnit verkligheten. Inte coolt alls.

Näe nu ska jag iväg på ica och köpa hem linds choklad, det är trots allt den godaste chokladen speciellt mint!!

 

Adios

Postat av: elina

Alltså jag köpte svart nagellack för några veckor sen men jag känner mig typ skitig när jag har på mig det, råskumt. :P För jag menar det är ju assnyggt på alla andra!

...eller...

...så får jag kalla det dirty istället... haha

2009-03-07 @ 17:58:22
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: