längtan

Igår va jag och christoffer på middag och fick en slant som förlovningspresent som vi har lagt i resekassan, känns hemskt bra. Man har en inre längtan till att få åka till varmare bredd grader. Men tills dess kanske man får nöja sig med den svenska sommaren som iofs inte brukar vara så tokig när den är i sitt esse.
Längtar ihjäl mig tills man börjar grilla, dricka vin och umgås med vänner utomhus, för sommaren här uppe i norrland är ju inte som andra, här är det fan ljust 24 timmar. Skulle inte sitta helt fel nu

Nog om, idag var vi uppe med tuppen för att använda tiden innan jobb till att göra något vettigt, och en promenad i blåsten hann vi minsann med. Snart börjar stegräknar tvälingen här och jag är inte alls peppad, men det ordnar sig. Just nu känns det mest som att jag håller på träna upp mig till ett marathon så mycket som jag försöker gå.


På måndag har jag tagit semester, så skönt, då hinner jag ta itu med lite grejjor som jag inte har hunnit göra under denna vecka. Kanon!!

Så trist att varenda gång emelie hör av sig så är jag på jobbet, vi ska ju dricka vin och snacka bröllop ju! nåväl

Hoppas ni får en kanon helg
Peace out


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: