garderobsrensning mm

För någon dag sen bestämde jag mig för att jag återigen skulle rensa garderoben,
jag måste säga att det gick hyffsat bra. Egentligen borde jag köra med "en in en ut" metoden men jag är inte riktigt redo för det än. Hur som helst så vart det lite mer luftigt fast ändå inte och jag var snäll som gav bort mina kläder till en del av christoffers familj. Dom vart glada

Halleluja.

Imorgon kväll ska vi se en japansk trummshow som ska bli riktigt spännande.
Varför gör man inte sånt oftare, så jävkla dyrt är det inte. Något år ska jag ha ett "upplevelse" år då man går på sånt och drar på festivaler och går på vin provningar mm.
Ja, det var en bra ide.

Tills dess får man vara nöjd med en gång per år!



I´m out

Postat av: elina

alltså de där trummorna låter geneom hela folkets hus när de tränar! :P Hörde av mina arb.kamrater att de var svinbra, hoppas ni har det trevligt! :)

2009-03-11 @ 21:09:26
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: