12.44

Dystert väder må jag säga. Men denna dag har hittils bestått av  inte alls speciellt mycket faktist
Gjorde en mumsig lunch som bestod av omelett med bacon samtidigt som jag satt i soffan med en filt på och mös.
Nu återstår det en dusch och sedan en sväng till stan för att hämta cicka och handla mat på väg hem.
Det blir en schysst fredag kväll, en liten uppladdning för den evntuella utgången imorgon.
Med dom sista orden lägger jag in en bild på min fästman.



Peace out

Postat av: Ida

Hej!

Hoppas allt är väl? :)

låter himla fint det där med fästman tycker jag. Underbara tider.

puss och kram

2009-03-27 @ 14:16:29
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: redhed

klart det blir utgång. frida värvade in mig och lite andra åp en ev. grillning?! :)

2009-03-28 @ 02:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: