Ögonbindel

I lördags fick jag nog, jag visste att jag inte skulle kunna sova en blund på jobbet för solen lyser rakt in extremt tidigt och jag har blivit så arg varenda sommar då jag har kommit hem efter ett långt helgpass och inte sovit en blund så det slutade med att jag vart tvungen att jaga en ögonbindel på stan. Det visade sig att jag va långt ifrån den enda som hade råkat ut för samma situation för det var fan rensat överjävla allt (åtminstone på dom ställena jag hade tid att leta på). Lagerhaus fick bli slutstationen, frågade vänligt efter hjälp för jag orkar aldrig leta själv i onödan och hon tog ledning

-Ja, det är ju dom här vi har
Innan jag berättar mer så var min tanke att köpa vanliga svarta typ flygplansmodellen utan tjaffs.
Denna kvinna plockar fram ett par svarta med lurv på som det med röd text står något konstigt jag inte ville lägga på minnet.
- Eh mh, ni har inga andra alternativ?
-Jo alltså vi har likadana andra fast i rosa
- Ah men gud, precis vad jag letade efter (not)

Jag blundande och tog ett par svarta och tröstade mig själv med att ingen ska behöva sen dom, inte ens jag för dom ska ju trots ligga och vila på mina ögonlock. När jag kom hem tittade jag hastigt på dom och trodde att det stod retarding, fast som tur var står det recharging, as töntigt men nu har jag lyckats sova jätte bra 2 nätter på rad, det var värt det alla gånger så ut och köp ögonbindel eller 2

Postat av: Maciel

Alltså, jag skrattade så jag grät när jag läste ditt inlägg. På riktigt alltså. Så jävla söt.

2009-06-03 @ 17:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: