midnatt

Vad gjorde ni vid midnatt? Vi bakade en kladdkaka och den var supergod, alla var så fruktansvärt mätta men en liten bit kladdkaka går alltid ner. Helt sjukt vad man kan äta mycket ibland. Jag cicka, maciel, rico och narin tryckte i oss sjukt mycket. 1600 g köttfärs (narin gjorde köttfärs på spett även kallat Siskebab sjukt gott), grillat kött, chorizo, sallad, bea, potatisklyftor och allt tog slut, glupsk som man är.Inatt hade jag som lite ont i magen det var inte coolt.
Nåväl, det kom en morgondag också och den har bestått av att tvätta siba igen, promenerat, klippt gräs och snart ska vi käka middag och sen ska jag på ett body pump pass minsann. Svettas är bra har jag hört. Nu har jag inget annat intressant att skriva, hur har eran helg varit btw?

(jag tog lite bilder inatt men dom kommer imorgon)

Postat av: Maciel

<3

2009-06-08 @ 13:05:08
URL: http://macielleal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: