s to the emester

eeey, home again
Ja efter en vecka är vi på hemmaplan igen. vädret har ju varit under ll kritik trots att vi faktist har kommit undan regnet som tydligen har varit här upp men värmen har vi inte kännt av och jag som bara hade packat med sommarklänningar, shorts och små skor. Äsch jag har inte blivit sjuk än om det var farligt nära. Vi har varit i leksand och ätit hockeybullar bland annat, för er som inte har smakat har verkligen missat nått, cicka trodde att jag överdrev men ack nej.
Var en sväng i gävle, valbo,sundsvall och övik. Fett nu har man gjort bort ikea men guuud så mycket snyggt det finns, jag blir typp tårögd. Nåväl mestadels av tiden har vi spenderat i bilen men vi har haft det mysigt och verkligen tagit det lugnt och jag har hört att det är det semestern är till för.
Juste bröllop har vi varit på, lyckat är ordet.

Eh jag vet inte vad jag ska skriva, jo att det är vännäsdagarna i helgen, haha det ska bli spännande.
Tror att jag sätter punkt här va



hörs då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: