I tv rutan

Igår på halv åtta hos mig (mat programmet som går på fyran) fick jag syn på en tjej som vid närmare eftertanke skulle kunna vara min syster, eller en dubbelgångare. Läskigt när man faktist upptäcker att det finns människor som är grymt lika en själv, finns säkert någon som ser på pricken ut som jag någonstans i världen,eller har funnits.
Cicka ringde mig från jobbet här om dagen och berättade att det var en tjej som kom in i butiken som han var tvungen att dubbel kolla om det var jag eller inte? eh skum grej.
Näe se halv åtta hos mig ikväll och bilda en egen uppfattning för er som känner mig och vet hur jag ser ut i olika vinklar, haha

adjöken

Postat av: elina

sandra, jag tänkte faktiskt exakt samma tanke när jag såg programmet, speciellt i slutet när hon vunnit!!! sjukt likt!

2009-07-24 @ 22:14:38
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: