39 grader +

Min frånvaro kan bland annat bero på min oerhört påfrestande "influensa" och då tänker ju ni såklart direkt svininfluensa. Lite trött är jag på att man inte ens kan vara ordentligt förkyld och ha feber utan att folk och en själv ska behöva oroa sig för den på tok för uppblåsta svinflunnsan. Jag kan härmed säga att jag inte har den, mina sympton tyder på annat, tacka vet jag sjukvårdsupplysningen. Min panik över att behöva åka in och bli stucken av nålar fick pysa tack och lov.
Idag mår jag ättre och sämre, ingen plågsam halssmärta och då skämtar jag inte när jag säga att jag har svalt knivar och rakbland och undvikit att förtära någon slags mat vilket helt klat har gett utslag det också med diverse nästan svim attacker.
Äsch det är inte värre än att jag faktist tycker synd om mig själv, jag som alltid skryter om att jag inte har varit sjuk sen usa som snart är ett år sen men jag är fortfrande stolt.

Emellan sömn och hosta så är jag arg över att hm katalogen inte har kommit till mig, alla har ju trots allt fått den, snark

Nej jag missar mitt favorit program halv åtta hos mig, tjing



brännhet himmel i övik för ett par veckor sedan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: