Äntligen fredag

Ja, det känns bra att det är fredag, för då får man slappna av på riktigt.
Avslappning för mig är att strosa runt på stan, konstigt!

Men nu tror jag att det ä färdighandlat på åtminstone en vecka, vi får se.
Om christoffer fick bestämma skulle jag aldrig får åka in till stan mer, men han bestämmer inte som tur är.
Nu är man iaf 2 pyjamas byxor rikare, jag hoppas jag kan ha dom för jag provade inte. Sen köpte jag 2 till plagg som jag inte heller provade, ibland känns det inte lönt för man vet att det kommer att sitta som en smäck hemma, eller så har man otur.

Jaaa, min tischa har kommit också, men jag har inte ens orkat öppna paketen för det står så många påsar fulla med saker i hallen, jag drar nog ut på det en liten stund till, eller?
jag återkommer om passformen, jag tror nämligen att jag har beställt en för stor storlek, man kanske kan knyta? ah jag löser det där på nått sätt.

Middag och sen blir det kanske film med hemlig gäst, haha, spännande.
Annars är helgen oplanerad om det är någon som är sugen på nått :)

juste, jag saknar maciel.
massvist


Långkalsong!!

Postat av: Idaaa

ja men satan i gatan!

jadu, imorgon det blir överraskningspartaj för pernilla, hon (fyller 30 i feb). Så ikväll ska vi hämta petra & jukka på flyget, pernilla vet inte om att dem kommer. Sen imorgon blir det lokalfest och sådär, blir nog kul. Annars ikväll har det varit hemskt lugnt, jag är lite sliten efter första veckan i skolan, haha.

Men petra o jukka ska bo här så det blir väl inget speciellt mer på söndag..än att skjutsa dem på flyget igen!

2009-01-23 @ 19:51:41
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dig också. kul att det var kul på dansen.

puss.

2009-01-25 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: