Klart och tydligt

Jag kan säga så här
Om det inte blir någon resa för mig till gran canaria med dom andra
så blir det åtminstone en weekend resa till sthlm, gaah jag måste få komma bort från denna håla och det är snart.
Iofs så skulle jag faktist kunna göra både och.
Eller kanske thailand, fan bali vad hände med det? Vi var hos christoffers pappa och hälsa på idag och fick se en massa bilder från stället som dom ska åka till, så jäkla orättvist, dom åker om 3 dagar och längtar till den första massagen
Hallå? vadå första massage? Det låter som att man kan få massage varenda dag där för en billig peng, men tänk på mig som aldrig har fått en riktig massage från någon som verkligen kan, och inte heller har jag haft sån tur att medans jag blir masserad kan titta ut på det turkosa havet eller kanske till och med ha en paraply drink i handen.
Åh det är så synd om oss som väntar och väntar på att den dagen ska komma.
Men ni vad vad man brukar säga,
-den som väntar på nått gott
Ah jag ska klurilura,

Btw, det ska tydligen vara snö storm inatt så håll er för all del inomhus.
Bite´cha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: