Slutet gott allting gått

Och där var julen i princip avklarad. Den avslutades idag med julklapps jakt som var ett stress moment i sig, kom hem med lås spray och en olivburk, inte dåligt alls vill jag lova. Julen har varit kanon, mycket julkappar har jag fått i år. Måste säga att jag är otroligt nöjd med mitt nya objektiv som kommer att användas extremt mycket och stativet. Inte nog med det så är ingen julklapp att underskatta, lite cult design har fått sin plats plus att nintendo wii numera har bosatt sig hos lundberg/gothnell. Inte helt fel, cicka sitter och eggar guitar hero nu (sex on fire) och det låter inte alls så tokigt.
En 10 poängare blev det i år, helt sonika.
Nu ska jag gotta ner mig i sängen och förbereda mig inför jakt på ny vinter jacka imorgon om jag lyckas lura med christoffer dvs och sen har jag lång pass på jobbet att avverka som vanligt.


Hejba

Postat av: Maciel

Kul att ni fick WII. Förbered Cicka på att få däng i guitar hero i mars :) Älskar dig, puss.

2009-12-26 @ 15:53:58
Postat av: Sandra

Ja, cicka är ju typ besatt, har köpt bandhero, tossig är vad han är.

Saknar dig, vi lär ju ses innan mars kan man ju hoppas. Älskar dig

2009-12-26 @ 17:54:13
Postat av: Maciel

Hahaha. Jag förstår honom. Jag försökte slita mig häromnatten efter att Lennox somnat, sen vet jag inte riktigt vad som hände, för helt plötsligt vaknade han igen, och tre timmar hade gått, klockan var fyra på morgonen och jag hade låst upp en massa låtar hahahaha. Tur att jag kunde sova ändå sen, för att Lennox är BÄST :)



Rico hälsar att Cicka är en tönt. Men jag vet att han bara är avis, för han inte kan spela lika mycket.



Jag hoppas också att vi ses innan. Kolla var ni flyger ifrån i jan. Puss!

2009-12-27 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: