En God Jul Hälsning

Såhär dagen före dan så tänkte jag passa på att säga God Jul till er som fortfarande kikar in här på bloggen.
Just nu har jag en hel del saker att avverka. Sitter i köket med coldplay på högsta volym och ska sätta igång med lite julmat och efterrätt, sen blir det egen tid för min del lite senare ikväll då jag ska sätta in en inpackning, måla naglarna och försöka förbereda mig själv inför all julmys som återstår hemma hos familjen imorgon.
SOM SAGT! Ha en riktigt riktigt god jul, hoppas ni har varit snälla så ni får massa paket av tomten och om inte det så en hel del julefrid med nära och kära





Postat av: LINN

Ja det blev det, galet gott var det! God jul på dig med :)

2009-12-23 @ 22:59:50
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: Maciel

God Jul själv älskade vän!

Vacker bild på dig :) Puss

2009-12-24 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: