Vad sägs om

Är grymt sugen på en hängmatta just idag, helst skulle jag vilja ha en i vårat vardagsrum men det funkar inte dessutom skulle det vara ett inrednings disaster i vårat hem, haha
I somras (låter en evighet sen) så låg jag ganska ofta i maciels hängmatta och mös i kvällsolen, så skulle jag vilja ha det varje dag men vi bor ju för fan i nordpolen


(visst ser det skönt ut?)


Usch nu har jag faktist en hel del att styra upp, det är tvätt och det är disk och det är lunch och en dusch och hel massa annat, min stresstolerans är inte alls vad den borde.
Men nu ska jag berätta att idag vart jag ett X antal rikare, det är bra med tanke på deppen igår
Kommer ni ihåg Oasis-wonderwall som blev så fruktansvärt sönderspelad där ett tag, den lyssnar jag på nu och en hel del gammalt dyker upp i minnesväg, kul!

Postat av: elajna

det ser onekligen skönt ut, du har en grym outfit också ;) ...som alltid haha

2009-08-28 @ 11:02:28
URL: http://jabadabado.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det kom inget sms för jag har inte hört ett ord därifrån än... och det suger men visste väl innerst inne ändå för har väl lärt sen tidigare, men jag har ju en till :) ...och troligtvis bättre!

2009-08-28 @ 11:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: