Underbar dag

Idag har jag och christoffer haft en härlig dag tillsammans. Vaknade relativt tidigt efter en trevlig kväll igår, lite halv slö men vi ville utnyttja dagen till fullo så vi gjorde oss iordning och åkte in till stan för att luncha, väl där passade vi på att åka in på nolia mässan. Nolia är ju inget för någon av oss, kanske den dagen man skaffar hus och intresserar sig för traktorer och lappländksa hantverk men idag var det inget för oss. Jag passade på att köpa en burk med junis kryddor en krydda som simone har tipsat om så många ggr "elaka måns". Efter lite husbils/vagns tittande så kunde vi inte hålla ut längre 250 kr fattigare och strömpilen blev nästan stopp. Som vanligt så är det farligt att shoppa med christoffer, han lyckas alltid få mig att köpa en massa, sällan kan jag köpa något när jag shoppar med andra eller själv men christoffer lockar ut köp djävulen ur mig och det är en av många saker jag tycker om hos honom haha :)
Därefter var vi fika sugna men bestämde oss iställer för bio mitt på ljusa dagen, det blev year one. Vi var 3 stycken i salongen, jag och cicka hade en soffa uppe i hörnet och där satt vi och fnissade i omgångar. Vädret har ju varit kanon och eftersom att vi hade fin bilen (bmw 320xd) så passade vi på att köra runt i stan och driva runt på ställen som vi aldrig ens hade sett förut. Sen blev vi hungriga igen och bestämde oss för great eastern, muuuumms!

Nu är vi hemma, trötta efter en lång med ack så bra dag, cicka står i köket och vispar ihop en "nyttig" chokladkaka till oss som vi ska mumsa på till en film.
Livet är bra ibland





Mycket bra

Postat av: ida

Men mys hörrni! =)

2009-08-09 @ 23:42:56
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: ida

Haha, nej alltså nog kan du allt ringa mig på lördag! Har telefontid mellan 14-16. Haha

vi styr något tycker jag, är dock fortfarande pank om inte ännu mer. blö

2009-08-10 @ 14:17:28
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: Emelie

åh vad underbart det lät. önskar att jag o kristoffer fick oss en sånn dag. känns som en evighet sedan..

2009-08-10 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: