så lagomt så bra

Men vart tror ni jag hamnade igår? haha vilket skämt
Hade skit trevligt hos emma med mycket folk och sen bar det av till rex där det som vanligt var smockat, ousch! Jag och ida sprnag upp,ner,dans,upp,ner,dans helt vansinnigt men vi träffade bra folk och kvällen vart lyckad än en gång. FAB!

Imorse luktade jag gamm gamm så jag hoppade typ snabbt in i duschen där jag faktist nästan snavade på draperiet och för en sekund hann tänka
- Nu är det kört, godmorgon brutna ben
haha men jag slapp och hade inget mer att säga om det :)

Iväg på jobbet nurå, nedräkningen är på sin sista vers, har morgondagen kvar sen har jag semester igen,helt fantastiskt och på fredag ska jag få massage för första gången i mitt liv.

peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: