Lördag morgon

heeejba, nu är man nästan helt frisk, höhö känns helt fantastiskt. Här om kvällen tog jag och emelie och "hängaochlyssnapågammmusikkväll", det var hemskt trevligt, fick ingen bild på henne men hon är fin som vanlgt, kvällen slutade tidigt efter nått glas vin och käk såklart.
Igår var jag och cicka på stan, käkade lunch på viktorias, smaskigt jag älskar kyckling salladen dom har där, underskattad.
Vi gjorde bort våran lerstenen besök och fick lite hjälp men ska fortsätta att vara en finne i röven och åka dit lite då och då i hopp om att hitta något passande. Sedan gick vi på stan, jag hittade nå små grejjor ett par nya puma sneakers med gortex som var på rea, det kommer funka utmärkt i höst och vinter



Bland alla andra ting så hittade jag denna som ska bli min egna receptbok


(Äsch jag orkar inte vända på bilden)
Här ska jag klistra in och skriva in lösa recept som kommer att undvika mina utbrott när jag letar saker.
Ett underbart tips som jag fick av min bonus svärmor

Härmed väntas jobb heela långa helgen, tja

Postat av: Maciel

Hej! Saknar dig.

Undra om du köpte samma sneaks som jag har? :)

2009-08-02 @ 22:50:19
Postat av: sandra

och jag dig,

det kanske jag har?sorry! vi kommer nog inte ha dom ihop :(

2009-08-02 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: