Äntligen min första

Min första vattenpipa är införskaffad, efter många om och men så lyckades det bli av. Idag var jag hos ida som sagt och efter vi hade käkat lunch så begav vi oss ner på stan egentligen endast för att köpa en pipa.
Den är fin, vi har redan tagit oss ett smakprov och ack så bra den funkar. Nu är den återigen i tusen delar men när jag har stt ihop den igen ska ni få se. Den var så fint nerpackad men när vi skulle packa ner den igen så kändes det som att den hade växt för inget fick plats, kan man gå packavarorilådorsådomfårplats kurs?
Moahah,nåväl är ni sugna så kom :)

Postat av: LINN

hoho jag är sugen :D vattenpipa är kul

2009-08-18 @ 19:10:23
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: Maciel

"Kul" kanske är att ta i, men det skulle vara mysigt :) får vänta tills man ploppat ur bebis. Haha. Puss!

2009-08-19 @ 10:07:17
Postat av: sandra

haha snuttis! imorgon kommer vi

2009-08-19 @ 10:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: