snilleblixt

Haha, jag ska ta lastbilskörkort! Är inte ett skämt för sig så säg? Nåväl, va på hammar idag och träffade 2 gamla lärare, dom var något chockade över att jag kom dit. Allt ser annorlunda ut där nu och vilka minnen man får tillbaka.
Ah jag hämtade ut mina högstadie betyg, jag minns att dom var så mycket bättre än dom faktist var, äsch

Det är ju soligt idag i alla fall. Om jag hade haft bil idag hade jag åkt in till stan och träffat emelie men så blev inte fallet denna gång. Man är låst utan bil, det behöver bara vara för en dag. Speciellt när man bor i mini vännäsby, därför vore umeå ett ypperligt ställe.

Aja vi har promenerad nu och såg erik köra omkring i sin bil (han fick körkort idag) grattis!!

Jag bjussar på lite pics känner jag



Nu ska jag sätta mig med en skvallertidning, peace out


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: