Liljor

Fotade våra fina påskliljor som nu ser rätt döda ut men dom var fina ett tag faktist




Härnäst vankas det lunch dvs rester från grillningen igår som för övrigt var mördande gott och sedan blir det en kort promenad, dusch, jobb och efter det födelsedags middag för erik. Herrå

Postat av: Anonym

fina bilder

2009-04-13 @ 11:00:41
Postat av: Anonym

Tjena gamling, såg att du hade blivit ägd med spanienresan? For your information så dör jag av skratt för att du är typ den i särklass mest lättlurade personen jag känner med marginal. How ever så äger Låhndåhn röv fortfarande men IKEA giggen suger allmighty korv. Såg att du har haft Chefen över helgen, har han lyckats förstöra något? Aja, nu jag till Oxford och spendera. Btw så vart jag första frågad första helgen när jag var här om jag ville gå med i en modellfirma av 2 st, och troligtvis gå på fashionweek, men jag är inte här tillräckligt länge. Men jag fick visitkort som du får se när jag kommer hem. Slutsnackat, måste kila, hälsa gampungen och svärfamiljen som jag nyligen har fått =) adios

2009-04-13 @ 12:45:25
Postat av: Ida

Det var hur bra som helst! Jätteläckert :)

2009-04-13 @ 12:45:38
URL: http://silica.blogg.se/
Postat av: Nuditdens Jesus

Hahaha, jag läste igenom mitt inlägg och mellan att jag är så himla skön och undrar vart jag får allt ifrån så dör jag av skratt och att jag framstår som en dysse. aja, take care now, bye bye then

2009-04-13 @ 12:51:10
Postat av: Maciel

Hahaha, din lillebror är fan rolig.

2009-04-13 @ 19:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: