det börjar närma sig

nu är det inte länge kvar tills vi börjar våran resa.
det är närmare bestämt på torsdag, alltså i övermorgon (stress attack).

Nu har jag massvis med grejjer att göra på min "to do before travel" list.

shoo



Dom framtida uppdateringarna hittar ni på
resdagboken.se
och så söker ni på
sandra.christoffer

svårare än så är det ej. hejsvej

Postat av: Maciel

Vilken underbar bild, fan vad jag kommer sakna er.

2008-09-17 @ 15:52:18
Postat av: Annelie

Det finns en utmaning till dig i min blogg!

2008-09-18 @ 22:09:40
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: elina

oj, jag vet inte varför men jag hade för mig att ni for i början av september och alltså hade varit borta ett tag! :P så fel man kan ha, egentligen vet jag inte hur jag fått för mig det heller ;) haha

Men ni får ha det så bra nu då!!!!!

2008-09-19 @ 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: